niedziela, 26 stycznia 2014

Czego nauczyło mnie moje dziecko

Mnie moja córeczka nauczyła chociażby bezinteresownej
życzliwości czy doceniania prostych przyjemności.
Kontakt z Moim dzieckiem stwarza okazję do patrzenia na
świat i otaczające zjawiska oczami dziecka,zachęca do przeżywania go
w odmienny sposób.Pod jej wpływem staję się asertywna ja jako
kobieta,która wcześniej tolerowała palącego teścia,już jako
mama nie pozwalam mu dymić przy dziecku.Ale
ważniejsze są te zmiany mniej oczywiste.Ja jako
Mama staram się wpływać na moje dziecko i chce być dla niego przykładem.
Analizuje swoje reakcje,zachowania i postawy.
Pod jej wpływem uzyskuje wiedzę na swój temat i modyfikuje swoje nawyki.
Michaśka

5 komentarzy:

  1. Gratuluję !! zostałaś nominoana do Liebster Award !!! Może obserwacja? więcej na http://madzik-magda.blogspot.com/ Pozdrawiam ;* powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci to szkoła charakteru i wulkany miłości :) uczą nas, jak być lepszymi i bardziej wydajnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się nie jestem w stanie sobie wyobrazić mojego życia bez dzieci

      Usuń
  3. mnie moje dziecko nauczyło cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje że moje dziecko ma na mnie ogromny wpływ mając ją przy sobie jestem bardzo szcześliwa

      Usuń