czwartek, 13 marca 2014

Wehikuł czasu:)




Prawdę mówiąc dosyć długo nas nie było ale teraz będziemy się starały zaglądać tu regularnie. Zaniedbałam was troszkę ale mam nadzieje że nie macie mi tego za złe. Teraz już jesteśmy wracamy z nowymi postami a mianowicie Wehikuł czasu, co to takiego?? Otóż któregoś wieczoru siedząc przy łóżeczku mojej córeczki spoglądałam na nią z niedowierzaniem myśląc: ,, O jejku jak ten czas szybko leci jeszcze nie tak dawno Michasia była pod moim serduszkiem przez 9 miesięcy, taka maleńka a teraz jest już z nami ’’. Maleńka zasnęła więc postanowiłam poświęcić swój czas na wspomnienia usiadłam sobie na kanapie z kubkiem ciepłej herbaty w dłoni oglądając zdjęcia , owszem macie racje całkowicie mnie to pochłonęło spędziłam wiele godzin nie na darmo, uświadomiłam sobie jak bardzo ważna jest dla mnie rodzina oraz moja kochana córeczka jak to było gdy była jeszcze taką maleńką istotką.  Tyle się zmieniło, ja wróciłam z nowymi doświadczeniami a Michasia z miesiąca na miesiąc zdobywa nowe umiejętności to nie prawdopodobne a jednak. Tak więc zapraszam was na chwilę wspomnień. Pochwalcie się też swoimi maleństwami:)





2 komentarze:

  1. Oj tak dzieci szybko, a nawet czasem mam wrażenie że za szybko dorastają. Mam wrażeni że mój najstarszy dopiero co uczył się chodzić za dw amiesiące będzie miał 4 lata a czasem jak coś skwituje to mi szczęka opada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się ten czas tak szybko leci że trudno w to uwierzyć

      Usuń