niedziela, 23 lutego 2014

Nowy zakup czy trafny to się okaże. Mój pierwszy kubek niekapek:)

Witam was serdecznie po tak długiej przerwie niestety troszkę zabrakło czasu zupełnie nie mogłam sobie wszystkiego ogarnąć:( ale cóż tak czasami bywa tak więc proszę was abyście mnie zrozumiały. Wracam oczywiście z nowym postem jak i zarówno z nowym zakupem dla mojej córeczki. Kochane mamusie możecie mi powiedzieć kiedy to właściwie wasze szkraby zaczęły pić z kubka niekapka, czy jest on praktyczny??? Jak podjąć odpowiednią decyzję sugerować się firmą, ceną czy też odpowiednim wykonaniem produktu??? Ja z myślą o moim dziecku zakupiłam produkt firmy Tommee Tippee jest to Explora pierwszy kubek niekapek z uchwytami zalecany jest on dla niemowlaków między 4 a 7 miesiącem. Co o nim sądzicie jakie są wasze opinie na temat ww. produktu??? Otóż my jeszcze nie miałyśmy okazji g użyć, ale obiecuje że zaczniemy od jutra po czym wystawimy naszą opinie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz