czwartek, 13 lutego 2014

Recenzja Mleka Enfamil 2 na to czekaliście:)




Otóż doskonale wiecie iż zakwalifikowałam się jako jedna z nielicznych do testowania mleka modyfikowanego Enfamil Premium 2. Minął już okres testowania mleka tak więc czas na recenzję. Mleko Enfamil Premium 2 jest produktem godnym polecenia dla mniej to numer 1 tak jak mleko matki zawiera lipil czyli niezbędną kompozycję nasyconych kwasów tłuszczowych LCPUFA omega 3 (DHA) i omega 6 (ARA) dzięki czemu pozwala na prawidłowy rozwój mózgu oraz ostrości widzenia u naszych dzieci. Odkąd my zaczęliśmy stosować mleko Enfamil Premium 2  nie wywołało ono żadnej reakcji alergicznej .Nasza córeczka przesypia całe noce nie budząc się na karmienie a z tym był dotychczasowy problem , próbowaliśmy wszystkiego ale nic z tego dopiero to mleko dało widoczne rezultaty jestem zadowolona ponieważ zaspokaja potrzeby żywieniowe mojego dziecka oraz dostarcza składniki odżywcze potrzebne do prawidłowego rozwoju mojego maluszka. Dotychczas toczyliśmy również walkę z zaparciami i zielonymi kupkami  stosując inne mleka, które posiadały w swym składzie zbyt dużo żelaza oraz cukrów kupka zawsze była zielona i zbita a co za tym idzie niestety zastosowanie czopków u naszego dziecka. Problem z zaparciami jak i z zielonymi kupkami minął to zasługa tego właśnie mleka dzięki jego recepturze nasza kruszynka  sama zapełnia pampersa z uśmiechem na swojej ślicznej buźce. Tak więc warto spróbować , wystarczy dołożyć parę złotych nie oszczędzając  i zakupić ten produkt dzięki któremu wasze dziecko nie będzie narażone na  cierpienie z powodów bólu brzuszka  a najważniejsze przecież dla nas jest  dobro dziecka.

3 komentarze:

  1. Antek od 10 miesiaca jest na enfamilu. Wczesniej cyca dostawał. Tez mi sie wydaje ze lepiej sypia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ja zwróciłam na to szczególną uwagę ponieważ nasza Michasia zawsze budziła się w nocy i domagała się kolejnej porcji mleka

      Usuń