poniedziałek, 30 grudnia 2013

Problem z wyborem pampersów na początku:(

Gdy urodziła się nasza córeczka na sam pobyt w szpitalu kupiliśmy pampersy Dada New Born które dostępne są wyłącznie w Biedronce. Później natomiast zaraz po wyjściu ze szpitala zakupiliśmy z mężem Pampersy oryginalne New born i stosowaliśmy je dosyć długo gdyby nie to że pojawiła się wysypka w okolicach intymnych zastanawialiśmy się od czego?? Czy zawiniły chusteczki,płyn do kąpieli,balsam nawilżający a może jakieś bakterie w moczu które spowodowały wysypkę ale niestety to nie to. Otóż mała dostała uczulenia od oryginalnych pampersów New born ponieważ mają one wkładkę zapachową i widocznie zawiera jakąś chemie która źle wpływa na skórę maluszka. Oczywiście ja podaje tylko swój przykład u was może być zupełnie odwrotnie pamiętajcie każde dziecko jest inne:). Dla nas Pampersy Dada są rewelacyjne używam ich od samego początku i jestem z nich bardzo zadowolona,są bardzo chłonne wszystko trzymają nic nie wycieka bokiem nie śmierdzą aż tak bardzo chemią.Odparzeń nigdy po nich nie było . Żałuję tylko że z Pieluch Dada przeszłam wtedy po szpitalu na Pampersy które więcej złego narobiły niż dobrego. Ale cóż kto to wiedział widocznie Moja córcia jest bardzo wrażliwa i  Pampersy  Dada bardziej jej odpowiadają. Uczulenie które jej wyskoczyło przemywałam wodą smarowałam Linomagiem również dostępny w każdej aptece bez recepty i w taki sposób się ich pozbyłam i oczywiście przeszłam na Pampersy Dada



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz