poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zabawki przeznaczone dla niemowlaków


Kupiłam takiego miśka mojej córeczce jak była jeszcze maleństwem mając trzy tygodnie .Bardzo jej się spodobała maskotka z poztywką firmy Baby Ono.
Mechanizm zabawki prościutki w obsłudze  teraz Michalinka ma już skończone 4 miesiące z pomocą rodziców potrafi złapać i pociągnąć za sznureczek wiadomo że maleństwo samo może mieć  trudności z wyciąganiem sznureczka, który uruchamia muzyczkę. Dźwięki jakie wydaje są niesamowicie przyjemne dla ucha, typowo kołyskowe.
Materiał z jakiego są wykonane  zachęca do trzymania  je w rękach a  na pewno i do przytulania:). Kolory też przyciągają wzrok maluszka .Jestem pozytywnie zaskoczona tym zakupem ponieważ dotykałam również zabawki innych firm i przechodziły mnie ciarki wyczuwałam  wtedy każdą nitkę materiału. Naprawdę polecam

100_5048.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz